top of page

Student FSE

BA Managementul Institutiilor Europene (2008), MA Management Performant (2010)

Faptul ca am devenit student la MIE a reprezentat pentru mine un bilet spre o lume diversificata, atat profesional cat si personal. Imi amintesc cum am participat la o prezentare a facultatii de Studii Europene, iar MIE a fost sectia care mi-a tras cu ochiul cel mai repede. Am fost acceptat, iar acela avea sa fie momentul declansator pentru dezvoltarea mea profesionala. Am avut sansa sa descopar nenumarate materii din lumea economica, business, politica, filosofica si istorica. Mi-am dorit sa experimentez mai multe piste, pentru a vedea care este cea mai apropiata de mine. Le-am testat pe toate : de la agent de vanzari, suport clienti, reprezentant medical, HR si pana la planificator de proiecte. Destinul m-a adus in Franta si de cativa ani buni mi-am concentrat energia spre partea de planificare de proiecte, mai precis de proiecte industriale. Fisele Gantt, drumurile critice, marja totala, analiza utlizarii resurselor, Earned Value Management, fac parte din cotidianul meu. Majoritatea deciziilor din proiecte sunt luate in functie de rezultatul acestor analize. Domeniul in care activez de mai bine de 2 ani este cel feroviar. Sunt planificatorul unui proiect de dezvoltare si instalare a unui nou sistem de semnalizare feroviara a unei linii de metro din Stockholm. Sistemul e planificat sa fie pus la dispozitia clientului in anul 2021. Sunt bucuros ca dupa tot acest timp am ramas in contact cu profesori dragi mie si cu unii colegi. Nu as ezita un moment sa recomand FSE oricarei persoane dornice sa exploreze si sa descopere domeniul in care doreste sa isi dezvolte cariera. Ciprian

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page